Måndag tror jag.

Hela jäkla dagen har jag trott att det vart måndag.
 Men ack så fel jag haft!
Fått städat mitt mansion och HELVETE! Lakanen hänger ute. Alltså måste jag ut igen.. Hade hoppats att bara släppa ut Znajf på egen kvällspinkning.. Men icke. 

 Igårkväll pratade jag i telefon i TRE timmar. Fick en helg till varberg bokad hos min kusin som flyttat dit för plugg. Ska bli hemskans roligt! Tills dess ska jag ha hittat barnvakt och kommit på smidigaste sättet att ta sig dit. Bil eller tåg. Tar jag tåg dit kan jag tvinga pappa åka och hälsa på sin bror på söndan så jag kan åka med han hem. Men tåg och jag.. Jag kan hamna vart som hellst. :P 
 
Jo, mitt casa är städat. Dock inte tv-rummet. Dammsugarn höll inte så länge i batteriet.. mååånga kilo dammråttor. :P 
 sen åkte vi hem till pappa och lekte bonde deluxe. Znajf har åkt traktor för första gången och det gick hur bra som hellst. Han fick plats på Snurres tron som pappa har specialbeställt och andra gången Z skulle in satte han upp tassarna på trappsteget och tredje gången hoppade han in själv! Galenpannan. 

 Nu börjar en ny jobbvecka. Jobbar helgen. Så borde vara ledig en dag iaf. 
Nu får det bli sängen. Nybäddad. Nyfluffade kuddar.. INGA hundhår. Like it! 

 Men nä. Sängen nu. 
Jag blir inte klok på nånting. Blir inte klok alls. Jag blir förvirrad. Som vanligt. Men glad. Liksom. Lättad? Vi säger väl det. En sten som släpper. En knut som lösts upp i magen. Plus+minus-blir till en enhet. Men ändå förvirrad. 
 Det skulle kunna vara hur enkelt som hellst, men är det inte. 
Men det blir vad man gör det till. 
 Man måste våga för att vinna. 

Nighty night!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0