överjävliga hundskrälle

Jaha, när ska ni börja tävla då?

Den frågan fick jag idag på kursen.

Ehe, Aldrig!

Maj gosh! Jag blev liksom nervös igår när vi skulle börja och jag bara kände vibbarna av att det var just tävlingslydnadskurs vi var på. Hujedamig! Tävla. A-a! 

 Min hund klarar det säkert till nästa år men inte jag!
Jag mår liksom illa när det är tävlingsdags. Jag pallar det inte.


min alltid lika, allmänt glada skithund. <3

Jag vet det luktar Zypherskryt här, men han är verkligen helt fantastiskt duktig!
 Ni skulle se honom! Hemma är han helt villevallehejsanhoppsanfuckyoumotherfucker men när man är på kurs, då jäklar kämpar han!


all min kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Elin

NI är toppenduktiga! Z hade inte varit hälften så duktig med en annan matte, känn dig stolt :) och, klart ni fixar att tävla!! Vi hejjar på er :) Kram!

2011-09-21 @ 22:35:55
URL: http://giingers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0