Stoppmätt!

Vilken jäkla måndagkväll! 
 
Hela dan har jag ägnat åt förberedelser. Typ städat hela lägenheten. Eller ja, dammsugarjäklen hade ju bara batteri till två av tre rum så tv-rummet behöver sopas över en gång till imån. Eller ja, ska man va redigt ärlig behöver nog hela lyan sugas imån eftersom Betty och Znajf levt rövare här ikväll. Är nog lagom hårigt. 

 
det är så jädrans härligt när man får upp en sån här sketpåse ur fickan. Som måste knytas både innan man plockar och efter.. Dålig kvalle på den rullen. Flera stycken som varit såhär. Aldrig mer Dogmans sketpåsar.. :P 

 
Åter till kvällen.
Bjussa på Hasselbackspotatis, oxstek med sketagod brunsås och gelé.
Till efterrätt blev det nårra dar gammal kladdkaka med grädde och nybakt amerikansk äppelkaka med vaniljsås.
Loo pikade min kaffekokarbrist genom att ta med sig eget, i termos. Jävla Loo. Vad är det för fel på pulverkaffe då?! :P

 En undran.
När folk kommenterar att jag har bra pli på Z när han går lös och under kontroll, vad ska man säga? Jag har hittils kört på "ibland så".
 Ska man säga "tack" eller "Jag vet!"
Man vill ju inte få folk att tro att jag inte brukar ha koll på honom så dom ringer socialen för att jag springer runt med en okontrollerbar rabiessmittad jycke. Men man vill ju inte heller verka som värsta snobben. :P
 Jag vet! Sånna här i-landsproblem har man i Klavrehult! :P

HElt sjukt att det redan gått 10 år sen world tradecenter attentaten.. Minns det ju som det var i förra veckan..
 13 år.. Bara barnet.


Kyss mig på Sf Bio.
 
-jatack. :P


Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? kram

2011-09-13 @ 10:34:32
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0