Tidsfördriv.

Jag brukar inte vara nån långpratare i telefon. Men idag slog jag alla tidigare rekord. Tre timmar!! Helt galet. Inte har det känts som tre timmar har gått heller. Men nu har jag iaf en helg bokad i varberg. :)

 Dagen har tillbringats mestadels på oxberget på mc-tävling. DM tror jag.
När man inte har varit på sånt på flera år så är det en speciell känsla att stå och titta. Höra hur det gasas på i starten och sen hur alla sprutar iväg. Man riktigt känner adrenalinet och får ökad puls själv. Liksom lite glädjefnatt i hjärtgropen.

Efter en stund med två doggar i andra änden av kopplet så var det dock inte lika mycket glädjefnatt. Mest MEN SKÄRP ER DÅ FÖR HELVETE! TA VARSIN PINNE OCH VA PÅ OLIKA SIDOR AV MINA BEN! FA-AN!
 Typ.

Sen klippte jag gräset hos pappa. OCh en sak är säker! Oavsett vart jag köper hus när jag blir stor och rik, så SKA det vara en gigantisk gräsmatta som man kan köra runt i evigheter på. För det är tammetusan roligt att rallyklippa med hörlurar på högsta volym.

Och inte för att det har med saken att göra, men i Arn är det en liten tjej som springer runt i skogen och letar efter en pil nu, med världens finaste och jättelånga hår.
 Så långt hår ska min dotter me ha! Men brås hon på mig lär det ta ungefär hundra år innan det kommer hända. :P Alde hette hon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0