Va va de ja sa!

Don't try that at home! 

 
På fullaste allvar har jag svinigt ont på framsidan av benen och ner över framvristerna idag.

Det var alltså inte så jävla bra att springa gatlopp nerför en mjuk och knögglig åker i dåligt knytna gympaskor med en flock kor efter sig.. 
 
 Nä, det var väl det jag trodde. Nu är jag den som tar uppehåll i träningen ett bra tag!

Och nä, jag vet inte om det är beviljat att ta upphåll från nått man inte börjat med. Men så är det iaf.


i lördags var jag och badade och övade på att hoppa upp på korven. Rena träningspasset det också. Men nu är det alltså slut på det. :P

Och vet ni hur jävla mörkt det är på mornarna nu för tin?! Jag hoppas ni slipper vara ute kl. 6 i ottan men for your information så är det galet mörkt. Så mörkt att vi nu har tagit vinteruppehåll från morgonpromenad på smalspåret. Nu blir det sex månaders morgonpromenader i samhället, under gatlyktorna och fullt reflexbeklädda. 
 
 Tjihu vad det är roligt att ha hund!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0