Varde ljus och amen i kyrkan

Eller var det inte nått sånt Simone..?

 
Idag efter jobbet skulle en ny slags oskuld tas. Jag har för första gången i mitt liv vart på ljusparty! 

 Kände inte ett sprängande begär efter mer ljus, så det blev inte så mycket.. Men det var väldigt trevligt även om det var lite spänd stämning och en fruuuktansvärt märklig säljare! Jag och Loo kom tio i sex och det skulle börja klockan sex men vi blev behandlade som vi kom för sent, precis hela kvällen. Fick inte alla lappar med en gång och fick menande blickar när hon sa "det har vi ju redan pratat om" och "så får vi se vilka som har lyssnat".

Som den smålänning man är så kändes det för jävla dyrt med ljus för flera hundra. Men jo, några grejer blev det.
 
 Ikeas duger ju faktiskt jättebra dom också! 
Så direkt när jag kom innanför dörren tände jag ett kanelbulls-luktljus som jag köpte när det fortfarande var snö ute så det är längesen. Men ljus kan man ju ändå inte få för mycket utav!  
 Om jag skulle visa mitt värmeljuslager så skulle ni förstå vad jag pratar om.



Jag har kommit fram till en mycket intelligent sak, för att vara mig dårå. Och från och med igår så ska jag dammsuga och diska varannan dag. Bara för att det är så dödens tråkigt så det inte ska bli några berg av vare sig disk eller dammråttor. Så fråga gärna om en vecka hur det går.. 

 Min kära kusin har äntligen börjat blogga och nu när jag läser så umgås hon väldigt mycket med en mans-grabb och jag blir genast på min vakt.
 Är detta någon jag måste granska och godkänna för framtida släktträffar eller är det bara någon hon råkar gå i samma klass som..? Hm.. tåls att tänkas på. Jag känner att jag ändå måste gå till botten med det här, så kära Jossan! Please, hör av dig! 

 


Kommentarer
Postat av: Simone

Ljus i guds hus och lampor i träkyrkan! ;P

2011-09-29 @ 10:17:35
Postat av: Fia

Alltså, du borde ge ut en bok av din blogg eller något. ÄLSKAR den. Älskar!

Och dig gillar jag med en hel del. Saknar dig!

Du borde komma hit och umgås med mig. Snart!



Förresten är jag visst inte singel längre, hoppla!

2011-09-29 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0