Weekend Grand Finale!

Vad tomt det var i sängen imorse. Ingen hund hemma och katten var nån annanstans. Ingen sympati därifrån inte! Så ger man henne världens chans till egentid så tar hon den inte. Kattafan. :P Men det va iaf skönt att få ställa klockan en timme senare än jag brukar. Men det tog lika lång tid att snooza.. Segt som kola att stiga upp nu för tin.

 Efter att ha hämtat upp en helnöjd hund hos mamma och gubben och fått lite fika drog vi vidare in till stan för lite missions. Plocka upp Loo. Hämta pappas glasögon han sprider omkring sig. Gubbjäkel. Köpa ridstrumpor på C.G. och sen slutdestination Sf Bio. Zoo Keeper. Fantastiskt rolig. Många skratt blev det. Vi var lite oroliga att den skulle vara dubbad när vi såg att medelåldern låg på 13 år men vi hade tur. Vi fick höra Sylvester Stallones och Chers röster bland annat. Men det märkte ju såklart inte jag. Det var min bättre hälft som höll koll på den biten. 
 
 Fler filmer jag vill se i höst:
Jag saknar dig, Bridesmaids och
Kyss mig
så det är bara att bjuda på. Jag brukar inte vara omöjlig. :P

Nu ska vi ta och knoppa. 
 Imån är en ledig dag med sovmorgon och försök att komma ifatt med sömnen. Att man kan va så trött!

Jossan nu kommer en liten bildkavalkad från i somras vid ån när vi hade fika med oss som råkade glömmas på taket och av en händelse hamnade mitt på vägen.. :)
 Summer 2o11. Right at you! <3










Känns det liiite, liiite bättre nu i de dejliges drängarnas land? :) 
 


Kommentarer
Postat av: ossan

Tack underbar kusin! Nu kønns det battre! puss puss

2011-09-15 @ 16:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0