Tror jag på mig själv eller?

Gissa vad jag gjorde imorse när klockan ringde kvart över fem?

Ja inte fan steg jag upp och gick ut och sprang iaf!
Men den där extra timmen sömn var nog allt skön iaf!

Haha, snacka om att ha för höga tankar om sig själv!

Var på examenskalas och hade med mig min nästan tomma Ap-dunk. Prick ett öl-plastglas blev det! Så ett glas vin (med lite modifikation) och några timmar senare gick jag och min kniv-i-magen-smärta hem och la oss för att ladda inför morgondagen istället. Jag låtsas inte om min jobbhelg den här helgen.
Antigen kör jag, eller så gör jag att inte. Men imöra ska jag ut och dansa! Det redigt spritter i föttera på att få svänga om i en hederlig gammal bugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0