Whatta fack!

Loo min goda vän fick lov att förklara för mig att folk som inte känner mig kanske inte förstår mig när jag skriver. Att jag brötar på och använder ord och formuleringar som ingen annan använder. Såna ord som hon trodde begravdes med Emil i Lönneberga.

???


Men Emil är väl inte död? Jag såg han ju senast för några veckor sen..?

Och vaddå att ingen förstår mig? Är man dum i huvvet har jag ändå ingen nytta av personen som inte förstår. :P Ska man skämta får det väl fanimig va på mina villkor så jag vet att vi kommer skratta! :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ÄLSKAR dina blogginlägg! Så otroligt underhållande! :D

2012-06-13 @ 23:52:26
Postat av: Isabel

Håller med Emelie, otroligt underhållande... xP

2012-10-10 @ 19:07:09
URL: http://isabeltrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0