Förrädare!

Det vimlar av förrädare och lögnare där ute i världen. Johojo. Det är knappt man vågar lita på sig själv.
Förtroenden bryts så lätt, så lätt och det man tror om en människa behöver inte alls vara sant. Var så säker!

Som när jag mottog ett samtal från Dolt nummer idag. Svarar ALDRIG på dolt nummer annars men just idag trodde jag att det var Simone. Så jag svarade, om än liiite misstänksamt. Och Gissa vem det var?

Inte Simone iaf. Utan radiotjänst! Ja käre tid, jag säger då det.
Säg hej till en räkning på typ 600 spänn nästa månad! Hejhejhej!
Måste lära mig att ljuga alltså. Jag som klarat mig så passens bra utan dom innan.. Och för att komma till förrädaren i det här dramat så var det media Markt som röjt information om att jag köpt tv hos dom. Gett ut ALL info. Adress. Telefonnummer. Namn. Ja rubbet!
Simone. I'm soooo not gonna answer next time! :P

Sen för att komma vidare till nästa förrädare så hände det ute på gatan när vi var påväg hemåt på vår promenad. En bil rullar in och parkerar utanför ett hus och ut hoppar den lille ungen som inspekterade min mössa i matsalen i måndags. Tillsammans med henne en gammal tant som kollar in Z och talar om för ungen att Z är lik nån annan. Nu. Nu kommer vi till förrädardelen. Ungen säger, precis i hörhåll, att jag minsann är "mattant på hennes skola".

Uuuursäkta mig men är inte jag sådär en 30 år för ung för att kallas för TANT!!?!
Jag som trodde vi hade fått någon slags connection sen sist. Men icke.

Lita inte på NÅGON!!

Begrips?


Kommentarer
Postat av: simone

Haha du är rolig du, fast radiotjänsten är hemskt! Tror dock att jag inte har dolt nr längre :) så du får ju gärna svara när jag ringer nästa gång ;-P

2012-03-22 @ 22:03:08
Postat av: Emelie

Ska jag köpa en tv så ska det bli kontant. Inga uppgifter om mig alls. Galet att det ska kosta så jäkla mycket pengar!

2012-03-22 @ 23:18:19
Postat av: Vansterwiki

Radiotjänst kan man alltid säga upp. När fakturan kommer betalar du den och sedan ringer du och säger att du kastat ut din TV. Svårare än så är det inte. Dessutom får du tillbaks det mesta.

2012-03-23 @ 20:36:16
URL: http://https://twitter.com/#!/Vansterwiki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0