Inget är som somrarna med kusinerna.

Häromdagen satt jag hemma hos pappa och letade igenom varenda, mapp, varenda album, varenda kategri, varenda allt som det fanns en bild på för att hitta EN specifik bildjäkel. Under tiden hann jag hitta en hel massa andra bilder. Fulla med minnen och skratt. 
 Jossan. Detta är till dig. Åt dig. Med dig.  <3


småglinen ska ut på rajraj.


näst efter kockduellen var skapande nått som vi var bra på.


det finns ju en utgång som slår alla fjortisutklädnader i hästväg. (inte ens bloggbar! Olsmässan när vi var 15,16,17 nånting.. Men jeeeeklar vad vi fick hångla! :P ) hur gamla vi var här vet jag inte.. Fast jo, tuppkammen är på plats och det betyder tvåan i Ingelstad. Såhär i efterhand kan jag undra lite över min tanke med det illepillegula skärpet..?


Bästa Olsmässefyllan ever. Det som inte hände den kvällen är inte ens värt att minnas.
och det gör vi inte heller. :P



"har ni kundtoalett? -Nej. Har ni kundtoalett? Neej. Haaaar ni kundtoalett?!" Detta är dock cider. Eller öl. Resten ligger nog kvar i baksätet på Lottas bil.


Jag längtar tills det blir favorit i repris.


ölandshäng med Linnea och vår Asti och konsentrationslägersbil. Fy faaan vilken syrebrist och solbrännsklåda!

Alltså fy fan vilka minnen!! Jag tror jag kan skratta tills jag dör. 
 



Kommentarer
Postat av: jossan

Tack för skrattanfallet som jag fick nu när jag såg dessa bilder! UNDERBART! Så många roliga saker vi gjort ihop! Bilden på mig med cider i hela röven är väl inte det mest smickrande, men så var det ju oxå starten på kvällen då vi inte minns nått förutom att vi hade så jävla roligt =) Bemärk oxå vad jag har i bakfickan, jodå en snusdosa, jossan fick å stackars lisa fick betala. Dom där kläderna vi gjorde av plastpåsar hade jag nästan glömt, shit va krativ vi va! Till kreativitets sammlingen kan ju även, filmskapande, duschbygge och maskroskräms tillverklning tillföras, och typ 1000 saker till. Å du kommer du ihåg när vi va små å absolut ville ha disco och orna disco för Älmershults alla barn, dvs typ 5st, pizza å dans stod på schemat och nöjdare barn har nog aldrig skådats! Men vet du va det bästa är, vi har fortfarande massa roligt att se fram emot tillsamman! puss på dig kussen!

2012-03-13 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0