Korsförhör.

Idag var jag hos dom underbara små kidzen och serverade mat. Alltså är jag "MAAAATTAAAANTEEEN!! Mjölken är slut!!"
När jag stod och torkade av matvagnen som dom tvunget envisas med att söla ner med sås hela tiden så stod det en blond liten unge och studerade min mössa ingående. (Alla andra har sina namn på sina men jag jobbade inte där när dom fick dom. Jag har inte ens mitt namn på mitt skåp! Så illa är det faktiskt.)
"Vet du vad jag heter?" frågade hon.
Vilken tur jag hade när hon hade sitt namn på ryggen på sin tröja när hon kom in! :P Så där fick jag ett rätt. Sen var det en annan unge som var lite modigare som vågade fråga vad jag hette. Sen skulle jag ju gissa vad hon hette. En unge till som utmärkt sig på nått sätt så man har koll. Sen kom tre ungar till som jag skulle gissa på och det var bara den sista som jag inte vågade gissa på för jag inte visste hur man skulle uttala det. Men nu vet jag!

Idag var vi tajta. Kidzen med tillhörande snorkråkor, och jag. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0