Runke per.

Är det nån med kollen som vet om det finns någon annan app som mäter sträckor som man kan ha som inte suger så jövulskt mycket batteri?
 Har jag runkeepern igång tar batteriet slut typ halvvägs. Sjukt störigt.
Går jag för långt eller för långsamt?
Eller så är bara phånen så kass att den behöver bytas ut. En månad och tre dagar kvar!! Låt det gå fort!



Bye bye till 3 och hej hej till Telia. Det har varit två långa år utan dig. Två år av dödzon.

Idag har jag trotsat min vårhåglöshet och vatt i stallet och borstat på Scan. Mockat och andats hästlukt. Välbehövligt. 



 Är det okej egentligen att va precis omotiverad till allt såhär års? Så som alla andra känner på hösten känner jag nu. Sjukt störigt.

 Imårn ska jag iaf på inredningstjofräs med Simone. Och det ska bli kul! I need inspiration till lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0