Sådär skönt.

Älskar att jag äntligen kommit in ett nytt läsflow. Läser och läser. Heela tiden. Flera år sen sist känns det som.
När vi vaknat idag gick Z ut och kisade och fick mat sen låg jag och läste i två timmar, tills boken tog slut. Z låg brevid och sov frukost. Sen gjorde jag frukost till mig och satt i sängen och läste nästa bok. Blev duktigt smuligt i sängen!
Har fastnat i "varför gråter inte Emma" nu. Arbogamamman som fick sina barn mördade av tyskan. Jag blir så arg! Tänk vilket jävla öde. En helt oskyldig mamma och så blir allt så jävla tragiskt. Det finns fan idioter till allt. Man kan inte gå säker någonstans. Inte ens i sitt egna hus. Inte konstigt man låser om sig i tid och otid.

Läs "Änglamakerskan" och "Det fjärde offret" också. Good SHIT. Tänkte kolla bokrean på adlibris idag. :)

Jag köpte Bvitamin till Z igår. Han fäller så in i helvete och gör mest hela tiden. Tänkte att det kanske fattas han nått. (Hon fattas mig! som Ronjas pappa säger.) Vi testar't.
Dessutom misstänker jag att han är allergisk mot Frolic. Det absolut nästan smidigaste godiset. Men han har haft blåsor på hakan nästan hela livet förutom en liten sväng. Men så reagerade jag när han fick dom igen och tänkte att jag inte gett Frolic på ett tag så när jag slutade med det igen så försvann dom. Blåsorna alltså. Nu har pälsen nästan vuxit ut igen och får han dom inte mer så utesluter jag Frolic från hans Matintag.

Dagen får bjuda på städ och tvätt och så i eftermiddag blir det promenad med vän och ikväll söndagsmys med "Så ska det låta". Det bästa programmet. Ever!

Hepp pepp!



Kommentarer
Postat av: Fia

Ah! Den boken är så hemsk - men bra!

2012-03-20 @ 12:37:59
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0