shår bäjkon

Hallååå elleeeer?! 
 
 
Kollar just precis nu på Seven days och six nights. Eller tvärtom. Vem räknar.
Iaf.
 Nu har dom bott på den där öde ön i några dar. Kanske två. Kanske tre. Kanske en. Vem räknar?
Men min fråga till er är. 

 Hur i helvete kan dom hålla sig så god damn fräsha?!
Enligt vad jag förstått på tjejen så är hon nån höjdare som säkert duschar minst en gång om dan och har nåll fettreduceringsdepåer i hårbotten. Jag är rätt säker på att schampo inte var nerpackat.
Och han då! Har han ingen skäggväxt för att vara en 50 årig gubbe!?
Dessutom borde dom lukta sån ingrodd gammal svett och saltvatten att dom velat ha ett säkerhetsavstånd på minst en meter. Inte vilja sätta på varran direkt efter att ha kommit upp på land efter att ha hoppat rakt ner i okänt vatten från 100 meters höjd med ett koppel med mördarmaskinspirater i hälarna! 
 
 Och nu har jag missat halva filmen för att redogöra mina klagomål.

Jag hade också kunnat göra en dramatiskt kärleksdravelsfilm. 

 
Sexigpirat.nu som gärna hade fått jaga mig utför ett stup och rullat upp på stranden tätt slingrande runt mig. Jorå. Hade det inte vart alltför högt så. Och jag hade fått händerna fria så jag kunnat hålla för näsan. Och jag hade säkerhetsavstånd under tiden vi var kvar på djupt vatten. God damn I hate att va fasthållen. Speciellt i vatten! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0