Åååååh SVULLA!!

Ingen bra eftermiddag för hullet inte. Börjar med hetsätning efter jobbet för att hinna iväg i tid. Sen bär det av till söta Karin. (Smeknamn som broren gav henne för att kunna hålla reda på dagmamman och fastern) Bästa favoritfastern som fyller jämnt. Där bjöds det minsann på hembakt kakbuffé och lika hembakt jordgubbstårta. Jag skojar inte. Himmelskt gott!
Påväg tillbaka i stan var vi hungriga igen så chicken wrap intogs på donken. Råkade bli en glass som efterrätt också..

Springa en runda imårn? :P

Påväg ner så somnar jag i samma sekund vi kör igenom ingelstarondellen. Vaknar sen av att pappa stannar och är trött och måste ut och sträcka på benen. Jag offrar mig och fortsätter köra. Och när jag lyckas orientera mig så är vi inte ens i Tingsryd! Hejdå skönhetssömnen! Trodde jag fått sova mer än 17 minuter iaf. :P

På kalaset kryllade det av kusinbarn. En nykomling på tre månader och så ett koppel i varierande storlek och ålder. Många var dom och fort gick det. Kan nog ha vart bortåt en 14 stycken med tanke på hur trädgården misshandlades och på ljudnivån när en trampetraktor med tillhörande släp drogs in i det inte alltför stora huset. Pappan till dom värsta ligisterna försökte medla på ett lugnt sett men det resulterade i ett UUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄHH!!!!

Men med lite lätt huvudräknig ska dom inte ha varit mer än en 5 till 7 stycken. Men pjuh! Tacka vet jag landet där man kan förvara alla ungar och hundar utomhus i tryggt förvar! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0