Frågeställning.

Om man delar säng med en hund och han snarkar sådär nästan mänskligt av total utmattning och avslappning är ju det rätt gulligt och man kan ligga och le lite i skummet. (tänkte skrivit mysa men då hade jag väl fått socialen på mig om djursnusk.)
Men när man delar säng med nån av den mänskliga sorten och den snarkar. Ja, personligen skulle jag vilja dela ut dödsstraff. Jag är allergisk mot snarkningar. På allvar. Jag får akut krupp. Jag avlider. Förtvinar och försvinner från själen. Jag vet inget värre! Man får gärna ligga och fisa och allt annat äckligt man kan göra i sömnen bara man inte snarkar.

(snarkarZ har brottat omkull och förgriper sig på Fian)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0