Vuxenkris.

Alltså. P3. (ursäkta Fian, jag vet du älskar't)
Jag kan inte med det. Hade jag orkat lyssna på det mer än en minut hade jag säkert inte haft nått emot musiken. Men människorna! Jag avlider långsamt i svåra krampliknande plågor av att lyssna på dessa värdelösa "sketcher" som vanligt folk tydligen tycker är hysteriskt roliga. Jag? Stänger av. Jag har varit ett RixFm fan sen länge, tack vare Titti. Men efter ett antal år i deras tjänst har jag nu tröttnat på musiken. Mwepp. Då är MixMegapol bättre för där spelar dom gammal musik också.
Fast allra bäst är Gold. :)
Sätter på GoldFm. Där snackar vi musik asså! :) Inget jävla onödigt tjat, på fredagar är det ett störtskönt par som håller i det varav den ena har ett sånt smittande skratt att jag också skrattar. Dock har dom nån kristenskitradio emelanåt. Värdelöst. Enda braiga då skulle va om dom repeatade Pärleporten! Haha, Pärleporten på ekologiska med kusinerna! Minnen att berätta för barnbarnen. "Ja si ungar. Ni skulle vart mä på min tid. Ja då ska ni veta att så satt vi inte inne dagarna i ända och spela tvspel. Vad vi gjorde då? Ja vi var ute såklart! Åkte på ekologiskt med kusinerna och hade allsång på flaket. Arrangerade bröllop i syrénbersån, flera gånger dessutom. Spelade in film. Lekte Kockduellen med äkta koskit och hade hushåll vid bäcken. Och sist men det viktigaste så lärde moster oss hur man inte skulle göra för att ta sig in som minderårig på fester. Sånt viktigt som ni absolut inte får syssla med förrns ni är minst 30."

Alltså. Jag ska nog sova nu. Det är inte bra för mitt rykte att skriva i såhär trött tillstånd.

Over and out.
Z sover redan. <3 Vaknade av en dansk skalle imorse. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Fia

Meeeh, det är ju för att du lyssnar på fel program!



Morgonpasset och Christer är det som gäller! :D

2012-05-15 @ 09:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0