Whatta fakk?!

Vad händer med mig, dude?!
Jag överväger på allvar om jag ska förbruka en hundfri morgon på att stiga upp som vanligt och springa (!) istället för att sova en timme extra.
Sjuka människa!
Började dagen med en joggrunda och sprang nog fasen ifrån sträckningen i bakbenet. Tusan så bra! :)

Dagen har tillbringats med att stressa. Stressa.. Och stressa. Och vara irriterad på att alla andra är så jävla långsamma hela tiden. I trafiken. I kassakön. I förberedelserna. I telefon. Över-Allt! Seeega människor! Döööd åt tengil!
Och så var det fullt med studenter och annat löst folk på alla parkeringar. Så då blev jag arg på alla som skulle till stan samtidigt som jag! :P
Äe, jag ska fan hålla mig på landet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0