Dåligt flöde..

Alltså jag är för dålig på det här med att uppdatera.
Senaste happening på gauren?
vaktlarna har börjat gala, typ heela tiden!. Jag väntar med spänning på äggen. Dom borde komma typ vilken dag som helst. Dom blir könsmogna vid sex veckors ålder och börjar lögga ägg redan då. Dom lever dock inte mer än ca två år. intensivt liv.
Sillanprillan har blitt tjuck om magen, börjat fylla juver och svullnat i bak. Enough emd detaljer, men hoppas på lamm inom några veckor.

Nu ska jag kolla på Berg och Meltzer. Enda jag kollar på på tv.

Åh förresten! Jag har typ hatat leverpastej. I flera år.
Men så kom mannen hem med en sån där liten bytta med bredbar pastej. Och jag smörade på massor Bregott, pastej och så massor med gurka. Och så slutade det med att jag åt tre stycken. Och nu är byttan slut. Sicken osis liksom. Jag som inte ens tycker om leverpastej. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0