Den ungdomen, den ungdomen.

I helgen gjorde jag och Mange nått vi inte gör speciellt ofta.
Äter ute.
På resturang alltså. Äter ute gör vi mest hela somrarna, han grillar korv typ Var.Enda helg vintertid också.
Iaf.
 
Ja vi va ju inte på resturangen själva heller. Obviosly. Utan tillsammans med ett koppel med kompisar till honom.
 
Iiiiiallafaaall.
 
Min man är om möjligt lite bonnigare än mig. Eventuellt inte. Men jag försöker iaf förklä mig på tillställningar där jag vistas tillsammans med stabor. Eller sånna som inte bor på landet iaf.
 
Iaf.
Mange hade en rödrutig flanellskjorta på sig. Okej? Frågor på det? Jag fick han iaf till att Inte ta stålhätteskorna... Ooookej?!
Det är ju inte asamånga som går runt med rödrutigt på flashig resturang direkt tänker ni.
 
Men där se ni! Där misstog ni er. För mitt i maten kommer en rödrutig flanellskjorta till instolpandes.
 
Jomenvisst.
 
Och låt oss nu bara leka med tanken att du har sett personen i skjortan någon annanstans.
För cirkus 8-10 år sen.
Sommartid.
På en parkfest.
Inte helt nykter.
 
Utbyte av saliv kan ha förekommit.
 
Jag giver eder.
 
Pinsamma minnen att berätta för barnbarnen.
 
(mormor skulle va sååå stolt över mig)
 
(hon har nämligen berättat ett å annat hon också!)
 
ungefär såhär suddigt...
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Utbyte av saliv kan ha förekommit, hahahah!!

2014-02-04 @ 11:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0