Jag är ju bara För rolig.

Vi skulle komma fram till hur vi skulle fuska oss till den snabbaste lösningen på städningen.

"okej, men du plockar undan och så dammsuger jag i pauserna och så skiter vi i toaletterna."

Bwahaha!!

ja, okej. JAG kanske tyckte det va typ hur roligt som hellst eftersom det var jag som kom på det. Helt utan att tänka. ^^
Och ja. Jag kanske var helt ensam om att skratta.
Ja, jag kanske skrattade så tårarna sprutade.
Ja, jag kanske bor med en ohumoristisk sambo. Men så länge jag vet vad som är roligt borde det vara okej. Jag har fortfarande tid att lära honom allt jag kan.
Han är ju trots allt ett lammkött.

MEN! Täpptet i näsan släppte!

Katjing

Kommentarer
Postat av: Lottha, Signe å Tore

Vi tycker också att du är skitrolig, skriv oftare för vi kikar in här varje dag! :-)
Stora å många kramar till vår fina vän. <3

Svar: Tack som tusan bästa du! Kram<3
Liipet

2014-02-16 @ 10:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0