Nya getarna

Tjalom. Endagshelg. Laaajk it! :)
Tävlade igår. Kräktes bara nästan. Prinsen va prick hur duktig som hellst. JAg hade som mål att få godkänt och därmed bli uppflyttade och att Z Inte skulle äta bajs.
 Score! :D
Dock fick vi bara knappt godkänt. Sket. Z va asbra. Jag va jättenöjd med hela honom och rundan och va hur glad som hellst tills ungefär när jag kollade poängen och tappade hakan. På riktigt. Vi fick liksom 20 poäng mindre än sist. Fattade noll.
Jag är ju inte sån att jag kommer ihåg nått från rundan heller. Är jag nervös så slutar mitt nu-minne. Jag minns vad jag ska göra och hur jag har tagit mig dit. Men själva rundan har jag ingen aning om. Så jag vet inte vad som blev fel heller. Från protokollet läser jag att hundfan satt snett. Och att det blev fel moment. Men jag kan verkligen inte minnas!
 Min coach och partner in crime och hon som håller reda på mina nerver var sjuk. Jag skyller allt på henne tills motsatsen bevisats. Köra femton mil i mörker och duggregn klockan fem på morgonen kan juf å vem som hellst ur balans. Det hör man ju.
 
typ obalanserad.
 
Fastern kom å hejade på med kusinbarn. Himla roligt att ha publik, men mina nerver tålde inte riktigt att ha just publik. Men gott fika fick jag! :) Smörbullar. Ungefär lika gott som det låter. Fast lite godare.
 
Nu ska vi iaf träna på att sitta rakt och lägga sig på en gång och inte sätta ner röven och sånt trams emellan. Det får man grava poängavdrag på. Och så måste man göra rätt moment. För det gjorde vi tydligen inte heller. Fan.
 
 Eller hur Zypher!
 
Gör om och gör rätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0