Holabandola!

Skyndade mig hem efter jobbet idag och inhalerade lite knäckebröd och lösgodis (kostcirkeln ni vet..) innan jag stoppade in (eller ja, getterna kind of jagade in) Z i bilen och så åkte vi tillbaks till Northhultet för att träna som agility. Och uj vad det gick. Fötterna for runt som gympaskor på regnhalt gräs ungefär. Men hey! Vem har sagt man inte kan träna i ösregn liksom. Det är säkert också givande, visade det sig. Z fick in snitsen på slalomet och va tom lite taggad på det.
Så med 4 dar till nästa tävling funderar jag på om man kan maila till arrangörerna och fråga om man får ta me en vattenspridare att sätta upp vid slalomet så vi får in samma ´känsla som idag.

Idag lagar sig maten av käre sambon.
häärligt alltså!
Men duka slapp jag inte undan.

Hepåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0