Utskälld.

Yäpp. Träffade kusinerna i helgen och blev utskälld för jag aldrig uppdaterade.
 Well.. En har ju att göra so to say. Och det är ju inte första prioritet att slå upp datan första man gör när man är klar för kvällen. Typ spela sudoku på telefonen är ju faktiskt rätt så beroendeframkallande. :P
 Men jag lovar jag ska göra ett nytt försök. Skärpa till mig å de grövsta till att bli lika hängiven bloggskrivare som ett effing pro.
 
 
ni är ju helt fantastiska å springer in här dagligen fast jag sviker er lika ofta. <3
 
 Och hur går det på djurfronten då?
Jotack.
 
Hästarna har börjat rymma igen så jag är sådär nöjd med dom. I lördagskväll kom vi hem klockan tolv. På natten alltså. Sjukt sent med tanke på att jag är som en tant och gärna går å lägger mig så tidigt som möjligt i vanliga fall. Då gick två hästjävlar på åkern och åt. Bräken låg på gräsmattan iaf. Inte så långt från laggårn. Hästarna fick jag gå å hämta en å en. Det där flockbeteendet hästar tydligen ska va så himla kända för var som bortblåst.
 Under tiden jag gick fram och tillbaka över en åker som tog ännu mer minuter från min dyrbara skönhetssömn cirkulerade en okänd bil över gauren. Satte fart på sambon vill jag lova. Någon satt uppe halva natten och när jag skulle pussa densamme hejdå morgonen efter, såklart efter att ha hämtat två feta orangea hästar på en annan åker, ännu längre bort, som lekte vildhästar och va så himla busiga och otama, sparkade jag tårna i något som vanligtvis brukar vara inlåst i ett skåp och som låg under sängen natten till ära. Vet inte vem det är som är mörkrädd i det här förhållandet egentligen. ??
 
 
Nu är middagen serverad.
 ( makaronerna har fått koka sig själva och falukorven fick snabbtina i vatten medan jag jagade hästar och fått tina färdigt i stekpannan.. )
Allt för konsten gott folk! <3

Kommentarer
Postat av: Lottha

Om inte kusinvitaminerna hade skällt på dig hade jag gjort det.
ÄNTLIGEN får jag flina åt dina härliga inlägg om din underbara vardag igen, se till att hålla i nu! :-D
Kram å tjärlek min vän! <3

2014-03-18 @ 06:58:31
Postat av: Jossan

Jag säger äntligen och jag kommer fortsätta tjata, för blir så jäkla glad varje gång jag läser något nytt på din blogg!

2014-03-20 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0